- Heldere Rapportages & Inzichten
- Gecertificeerde Professionals
- Quickscan / Audit
- Heldere communicatie
Bekijk onze recente cases
Leadgeneratie voor Logipacks B.V. Fulfillment
Marketingcase 1: www.logipacks.nl
De B2B wereld is altijd een wereld geweest van lage zoekvolume. Laat daar nog eens een lastige locatie bijkomen om leads te interesseren en de uitdaging is geboren. Eyechasers heeft met conversieoptimalisatie advies, een uitgestippelde awareness en non-branded strategie toch een stroom aan leads kunnen genereren. Echter zijn we er nog niet, maar zijn de ogen op nog meer websiteverbetering gericht om het conversiepercentage te verhogen. Immers kan een verhoging van 1% al betekenen dat er 5% omzet bij kan komen!
Ook denken wij mee over hoe wij de concurrentie kunnen verslaan of op zijn minst heel lastig maken. Sterke USP’s ontwikkelen en ook uitoefenen zijn voor ons non-marketing adviezen die Logipacks B.V. naar een hoger niveau gaan tillen in de strijd om de beste Google posities. Ook gebruiken wij bij Eyechasers de nieuwste Google Ads technieken en zijn wij up-to-date op het gebied van trends en moderne ontwikkelingen die ons een stap voor geven op de concurrentie.
Ben jij al met de Google Analytics 4 implementatie bezig?
Social kanalen
Wil je jouw producten of dienst promoten via YouTube met een videocampagne? Of zou je graag willen adverteren bij een specifieke doelgroep in Facebook & Instagram? Het laatste is goed voor merkbekendheid en zou je kunnen overwegen als toevoeging, en als je weinig merkbekendheid hebt. YouTube is daarnaast ook een heel sterk platform en de tweede grootste zoekmachine ter wereld na Google. Profiteer van doelgroepen via de meest bekeken kanalen op het internet.
Jaarrecords verbreken in Google Shopping tegen de verwachtingen in
Marketingcase 2: www.Style4walls.nl
Sales evenaren of overtreffen is altijd een uitdaging als je weet dat mensen verplicht thuis zaten door corona in 2021, tijd overhadden en veel online winkelden. Bij style4walls was de verwachting dat het aantal online sales in de zomermaanden (2022) flink zouden dalen i.v.m. vakantie en consumenten die er weer buiten op uit gaan. Consumentengedrag toonde ons echter andere patronen waar wij flink van profiteerden. Wij hebben in de maanden Juli en August het record verbroken vergeleken met vorig jaar, en hadden een 15% hogere omzet gerealiseerd t.o.v. 2021. Een aangename verrassing voor onze client, en daar zijn wij natuurlijk niet gestopt. Uitbreiden naar Bing Ads en online uitbreiden naar andere Europese landen staat ook op de agenda.
Totaalstroom en een totale stroom van leads in een vliegende start
Marketingcase 3: www.Totaalstroom.nl
Nadat Tim zijn nieuwe website van Totaalstroom lanceerde, was het voor hem prioriteit om snel leads binnen te halen en het dak op te gaan om zonnepanelen te installeren. Hij besloot zijn Google Ads/Adwords uit te besteden aan Eyechasers Online Marketing met positieve gevolgen. De PPC specialist van Eyechasers zette hem heel snel en hard aan het werk, want de leads die kwamen binnen na het opzetten van een sterk gefundeerde Google Ads campagne. Wij merkten dat vanuit de campagnes ook veel gebeld werd, en hebben besloten om ook de telefoongesprekken te gaan meten. In de maand September 2022 is het aantal leads verdubbeld en zijn de kosten zelfs gehalveerd zonder ook maar het advertentiebudget te verhogen. Tim is heel blij met de vliegende start en had dit niet verwacht (wij ook niet maar gingen wel uit van een goede start). Maar daar blijft het natuurlijk niet bij, want samen zijn grootse plannen besproken om online te groeien. Totaalstroom heeft gelukkig ook de skills om Google Ads leads om te zetten in Sales Qualified Leads met een ratio van 90%. Leads binnen krijgen is een, deze omzetten in opdrachten is een ander. Op naar nog meer groei!